Tiden flyger

Nu börjar det kännas som lite vår i luften, trots att det var -7 imorse. Solen har strålat i några dagar nu och det känns att man är svältfödd på solljus just nu! Denna veckan har jag påbörjat min praktik och nu varit på Hälsotorget i Lyckeby. Hon som jag gått med har verkligen mitt drömjobb! Hon pratar livstilsförändringar med människor hela dagarna och får ta del av människors otroliga prestationer. Jag hoppas att jag får jobba med samma sak någon gång. Igår tackde jag ja till ett sommarjobb, det blir på vårdcentralen i Nättraby och jag ser verkligen  fram emot att jobba där. Vi skulle höras av ang schema och så när vi kommer hem från Spanien. Dit åker vi ju på tisdag, ska bli väldigt skönt att få koppla av i en hel vecka!
Det har blivit dåligt med träningen denna veckan eftersom Tommy jobbat varenda kväll. Idag har jag varit för Millies moster hämtade henne på dagis i eftermiddags. Jag var på ett pulspass idag och hade så klart min pulsklocka på mig. Jag gjorde av med ca 340 kcal, alltså har jag hittills bränt mest på AfroDansen.
Imorgon kommer Mariana hit, det ska bli så skoj. Vi ska gå ut men får hålla oss här hemma och ta det lite lugnt fram till Tommy kommer hem för gissa vad...han jobbar! Det ska bli kul att se hur Mariana ser ut nu också. Hon gjorde nämligen en gastric bypass operation i början av januari. Sist vi pratade hade hon gått ner 15 kg och sen jag såg henne sist har hon säkert tappat 20 kg!!! Kul!
Nu ska jag krypa ner i ett bad med ett glas vin och sen kolla på (läs: somna till) en film.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0