Snö, snö, snö

Nu är jag trött på snön och det verkar aldrig sluta snöa heller. Det var inte jättekul att köra fam och tillbaka till Kalmar igår men vi överlevde. Det tog dock väldigt mycket längre tid än vad det brukar att köra. Idag har jag pluggat på militärhemmet igen och hunnit med en hel del. Nu ska jag vara ledig i helgen tänkte jag. Imorogn ska jag på födelsedagsfest. Det ska bli skitkul, var ett tag sedan nu. Det är en tjejfest med omkring 20 stycken som kommer. Alla ska ta med ett aktivitetskort var att ge till bordsgrannen samt ett maskeradplagg...kan tro att det blir en lek eller två under kvällens gång. Tommy jobbar kvällen så jag trodde först inte jag kunde gå, men Millies farmor är snäll och kommer hit tills Tommy slutar. Nu ska jag strax kolla Solsidan och sen blir det läggdags.


Buset dricker te med en av sin mammas långa halsband på sig. Detta är en av hennes favoriter :)




Millie tycker det är kul att hjälpa till att städa så hon har en egen sopborste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0