Praktik

Det verkar som om det kanske ordnar sig med praktikplats. Jag ska vara drygt en vecka på Hälsotorget i Lyckeby (jag hoppas att alla som bor i samma stad som jag vet vad detta är). Jag ska vara två veckor på försvarshälsan och två veckor på Alviva. Det innebär att jag bara har knappt en vecka kvar att fylla. Får väl försöka mygla mig till lite extra tid på de ställen jag redan fått plats!
Idag har jag pluggat bland annat, det gick jättebra och jag fick klart den uppgiften som ska göras denna veckan. Imorgon ska jag koncentrera mig på att korrigera ett arbete som lämnades in för ett par veckor sedan. Inga direkt stora saker men lite småplock. Millie ska vara på dagis 11-16 imorgon, hoppas inte hon blir så ledsen när hon lämnas. Vi ska även titta på en lägenhet till imorgon. Har kollat på 3 stycken den senaste veckan men ingen har varit riktigt bra. Vi vill flytta för att det är för jobbigt med alla trappor, funkar inte att bära Millie där hela tiden!
Nu ska jag ge tv:n lite av min tid.

Kommentarer
Postat av: eke

ska du va på försvarshälsan på marinbasen eller f17 då?

2010-01-25 @ 21:37:03
Postat av: Emelie

Eke: Det blir i staun så du slipper mig :)

2010-01-26 @ 09:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0