Kallt

Nu kan snön få försvinna, känns som om jag frusit i månadervis. Ännu en dag i Kalmar avklarad, idag gick det smidigt att köra både dit och hem. Imorgon blir det plugg på Millitärhemmet igen och på kvällen ska jag och Millie till Saltö. Tommy jobbar kväll, för ovanlighetens skull. Millies mormor hämtar henne på dagis imorgon så jag kan åka och träna, sen åker jag också till Saltö och det blir väl övernattning där tror jag.

I städtagen




Gullunge i fin Miamitröja från "tant" Linda




Millie blir ofta lite trött på kvällen när jag lagat mat, då vilar hon lite...


Kommentarer
Postat av: Anette

Herregud vad stor hon har blivit!! Hur går det med plugg? Hoppas bra! Kram

2010-02-06 @ 16:24:11
URL: http://liten-blir-stor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0