Hej på er

Jag har inte haft varken ork eller lust att blogga sedan sist, vi har haft sjukstuga här hemma. Millie har klarat sig bra men jag och Tommy åkte på kräksjuka förra veckan och jag fick en infektion samtidigt med hög feber. Nu har vi återhämtat oss från kräksjukans sviter, man blir ju heeelt slut i kroppen av det, och jag har bara 2 dagar kvar av min antibiotikakur. Just nu är det mycket plugg som gäller. Tenta i hälsokommunikation på onsdag i Kalmar och utöver det är det fullt upp med vetenskapliga metoder. Det sistnämnda har jag väldigt svårt för, känner ofta att jag inte fattar någonting. Jag har även börjat lite på en uppgift som egentligen tillhör en kurs som inte börjar förrän i mars, men eftersom vi ska till Spanien då så har jag börjat lite nu.  Jag vet inte om jag skrivit om det, att vi ska till Spanien alltså?? I alla fall så ska pappa som fyller 60 år bjuda med oss ner till min moster och morbror som bor delar av året där nere i Puerto de la Duquesa. Ska bli uuuunderbart, förutom flygresan då. Jag är sjukt rädd för att flyga och planerar att peta i mig en lugnande tablett och märka så lite som möjligt av att vi överhuvudtaget befinner oss i ett flygplan. Tommy får ta hand om Millie...alternativet är att han får ta hand om både Millie och mig som kommer att vara hysterisk om jag inte pelar i mig något som lugnar ner mig. Det ordnar sig säkert :)


Millie i övernattningsväskan hos sin mormor och morfar förra helgen




Förra lördagen var vi på trevlig middag hos fam Winbom/Pärnestedt med fam Malmborg. På bilden ses förken Winbom och herr Malmborg




En höggravid fru Malmborg




Herr P.




Millie ville såklart inte alls sova...




Leka med pappa är bättre







Gullunge




I förrgår var jag och Millie ute på Stumholmen på picknick medans hennes pappa och hans kompis snusade kudde




Hink och spade funkar lika bra i snö som i sand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0