Ett evighetsgöra

Det här med pluggandet. Nu har jag suttit i åtskilliga timmar farmför datorn, inte alls bra för nacken kan jag meddela. Jag har dock fått en hel del uträttat, skulle blivit färdig med ett arbete om det inte fanns vissa frågetecken (är sjudomsförebyggande och ohälsoförebyggande samma sak???). Jag väntar på svar fårn min lärare och hoppas bli klar ikväll om jag orkar sätta mig då. Och om Millie tillåter det, hon har skrikit om en GALNING de senaste två kvällarna när hon ska sova och varit vaken till halv elva elva tiden. Inte alls kul faktiskt. Nåja, vi får se hur det går. Imorgon är det ju dags för anställningsintervju, ska bli spännande. Jag har även påbörjat mina listor iför Spanienresan. Jag är Väldigt (!) glad för att göra listor när det gäller det mesta. Tommy brukar fråga om jag inte ska göra en lista över alla listor som ska göras :) Jag tycker att jag får överblick och en känsla av kontroll av mina listor!


En liten lista för dagens inköp




Handbagagelista :) kommer jag nog att skriva om för den är lite kladdig!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra att du skrivit ner att det är just Euro som gäller tycker jag så du inte råkar ta med Yen eller Rubel ;)

2010-02-22 @ 14:25:41
URL: http://www.relove.se
Postat av: Anonym

Härligt Emelie! När åker ni??

2010-02-22 @ 21:58:08
Postat av: Anette

Härligt Emelie!! När åker ni??

2010-02-22 @ 21:59:46
URL: http://liten-blir-stor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0