100202

Det var en bra fest i lördags! Jag följde dock inte med ut så jag var hemma vid 01 ungefär och det är jag väldigt nöjd med eftersom det innebar att jag inte var helt förstörd i söndags. Igår var jag och pluggade på militärhemmet igen, fick inte jättemycket gjort utan försökte mest sätta mig in i den nya uppgiften. Jag fick 2 mail igår från mina lärare och nu är jag helt godkänd på alla uppgifter i förra kursen. Känns skönt att inte ha något liggande. Nu är Millie på dagis och jag ska dra igång plugget igen. Imorgon ska vi fota Millie hos fotograf. Ska bli jättekul. Vi ska ha 2 olika stilar på bilderna. På några bilder ska hon vara finklädd i sin "Parisklänning" och på några ska hon ha stentvättade stuprörsjeans och skinnjacka. Blir säkert jätte bra :) Hoppas bara hon är medgörlig också! Hon är jätte snorig nu, men jag tror det beror på att hon håller på att få en väldans massa nya tänder. Hon har ju farit illa vid all tandsprickning.
Näpp, plugget kallar!

Kommentarer
Postat av: Moster

Det låter som två fina klädkombinationer! Är det skinnjackan som pappa skulle införskaffa? :)

2010-02-02 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0