Planen gick i bitar

Min plan för dagen var att först gå med Millie till församlingshemmet för att sjunga, fika och leka. Efter det skulle jag möta upp Anna för att plugga sen träna och sist ha en mysig hemmakväll. Det blev inget plugg. Jag ORKADE verkligen inte. Millie stökar fortsatt på nätterna och jag behövde vila så jag gcik hem och la mig när Millie sov istället för att plugga. Det löser sig med plugget. Jag har en träff inbokad nästa vecka med landstingets folkhälsosamordnare som ska hjälpa mig med lite material till examinationsuppgiften som jag ska göra. Den ska handla om sambandet mellan låginkomsttagare och ohälsa...intressant?? Detta ska även vinklas så det blir i ett barnperspektiv. Je je, det får bli nästa veckas problem. Resten av dagen gick som planerat, jag och Millie var och sjöng. Efter eftermiddagsvilan stack jag och tränade ett pulspass och nu myser jag i soffan. Millie sover och Tommy jobbar, väldigt skönt att ha en hemmakväll för sig själv. Imorgon är det lördagsfrulle som gäller och sen ska jag och Millie sova hos mina föräldrar för att Tommy jobbar imorgon kväll också.
Nu håller vi tummarna att Millie sover heeela natten i natt! Over and out.


Jag kan nog inte räkna hur många gånger om dagen vi samlar ihop dessa tidningar när vår duktiga dotter slängt ut dom över golvet.


Kommentarer
Postat av: anna

hej. vad söt hon är. vi plockar också upp efter alvin hela tiden. han tycker det är SÅ kul att läsa böcker i bokhyllan och allt annat han kommer åt. konstigt nog har han också haft en period när han vaknar på natten och vill inte somna om. ibland går det med välling. vi är nog inte lika tuffa som ni. vi provar vällingknepet direkt. jag blir verkligen inte människa på länge om jag inte får sova.

nu har han dock peppar peppar sovit till halv sju en natt mot annars 05.10. hoppas det håller i sig. kram

2009-09-19 @ 21:06:45
URL: http://aicsw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0