Helg

Igår sov Millie och Tommy hos Millies farmor och jag hade några kompisar här hemma. Vi skulle imundiga lite olika dryckesvaror här innan vi begav oss ut på dans :) Som vanligt fanns det ingen hejd på tjattret så klockan var närmer halv två när vi väl kom ut. En runda på Nivå och sen Statt blev det, mycket trevlig kväll. Jag är lite sliten idag men inte så farligt ändå, jag drack mycket vatten igår och åt innan jag la mig.
Nu är jag hemma och myser med mitt busfrö...våra samtal låter ungefär så här: Jag:"Nej Millie ajabaja, inte där!" Millie:"Dadabbabbhooo hi hi" Om och om igen :) Hon är underbar! Tommy är och tränar och ikväll blir det en lugn kväll med tidigt sänggående för imorgon börjar praktiken!


Fr vä: Anna, Sandra, Jessica




Linda




Vitrinskåpet är mycket populärt och off limits




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0