Fredagsmys...lördagsmys

Ett par dagar till har gått. Jag har gått med skolsköterskan på Wämö/Hästöskolan onsdag och torsdag och det var intressant och lärorikt men ingen för mig tror jag. Igår eftermddag var jag på utbildning gällande den nya influensan A(H1N1) och massvaccineringen. Det var MYCKET intressant och är det någon som undrar något så shoot, jag kanske kan svara eftesom det var pinfärsk information vi fick. Idag har jag träffat min grupp fårn skolan och vi har fått en hel del gjort faktiskt, känns jättebra. Nu ska jag bara komma igång med min individuella examinationsuppgift också.
De sista dagarna har jag haft förbannat ont i min rygg igen. Det är när det onda blir värre som jag inser att det faktiskt varit bättre ett tag. Jag var och tränade både tisdag och onsdag och det var mycket höga knän på de passen så det kan ju vara träningsvärk, men jag kan inte känna skillnad på det eftersom jag haft ont så länge. Ja ja, drykt som attans är det i alla fall. Jag var och tränade idag också och det kändes bra när jag var där...nu är det väl sisådär och jag hoppas att det lättat till imorgon.
Imorgon ska vi ha bakda :) Millie fyller ju snart år och vi vill vara ute i god tid så vi inte behöver stressa när det närmar sig. Så, imorgon blir det Hallongrottor, Muffins och Russinkakor...kanske Kanelbullar också om vi hinner och orkar. Nu ska jag fortsätta titta på Anna Anka som är med i Skavlan ikväll sen blir det läggdags och imorgon...då är det lördag och det innebär frallfrukost :) Mumma!


Millie med Gabriel på Tummetott igår




Millie och farmor Bitte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0