Flygning

Den här dagen har flygit iväg. Vi började som avnligt med långfrulle med frallor sen påbörjades baket! Vi har gjort nästan 50 hallongrottor, 40 russinkakor och 12 citron/chokladmuffins! Gottis. Efter det var det vilodags för MIllie och då somnade vi alla tre :) Sen var vi en sväng på Citygross och handlade saker till Millies födelsedag, tallrikar, servetter, ljus och serpentiner! Middagen idag bestod av kyckling, potatismos och kantarellsås, det satt fiiint i magen! Nu ska Tommy på fest, Millie sover och jag ska ta ett glas gott vitt vin och kolla på den film jag hyrt. Nice. Jag ska även INTE tänka på morgondagen då jag måste ägna mig åt studier större delen av dagen :(


Att tömma diverse lådor är just nu fantastiskt kul!




Resultatet av dagens bak




Kommentarer
Postat av: Jill

Oj, dom där kakorna får det att vattnas i munnen på mig. Funderar starkt på att ha småkakor på mitt café. Ser så mycket godare ut än stora blaffor.

2009-09-27 @ 15:24:10
URL: http://www.lalunarosa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0