Det rullar på

Ja precis som rubriken säger...allt rullar på. I söndags hade jag pluggdag, kom faktiskt en bit på väg, känns bra. Ska fortsätta imogon då jag har halvdag på praktiken igen. Framåt kvällningen i söndags stack jag taggad till tusen ut till Friskis och skulle träna ett pass med min favoritledare där ute. Det skulle vara hennes sista gång eftersom hon är gravid...gissa om jag blev besviken när jag kom dit och det inte var hon som hade passet :( Ja ja, genomtränad blev jag i alla fall. Igår och idag har det varit praktik igen och idag lämnade min handledare över till mig helt och hållet. Han sa att om du behöver hjälp så är jag i rummet längst ner i korridoren. Men, det gick bara fint! Vaccinerade bland annat en 1:åring...samma spruta som Millie ska ha om några veckor. Jag hade inga problem att ge sprutan idag, men jag kommer nog tycka det är lite mer problematiskt när någon annan ska sticka Millie :)
Igår skickade vi ut inbjudningskort till Millies kalas, blir två stycken eftersom det blir för många människor här hemma annars. Presenter har vi köpt till henne nu, det blir lite kläder och en leksak...eftersom vi fick ut 14000 :- sammanlagt denna månaden och hade räkningar på 13200:- så får det räcka med det :)
Nähe, nu ska jag återgå till tv:n en stund och sen lägga mig!


Millie tröttnar aldrig på bakåtkiken :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0