Ännu en helg har gått

Det har varit en lugn helg. Igår hade vi den nu rutinmässiga (på en bra sätt) lördagsfrullen med frallor. Efter det blev det veckohandling och sen var det lunch och vilodags för Millie. När hon vaknat åkte vi (jag och Millie) ut till mina föräldrar och Tommy gick till jobbet. Jag och Millie sov där ute och hon fortsätter med sitt nattstök. Ikväll ska vi prova att ge henne välling vid 22 tiden som vi gjorde innan och se om det hjälper, jag vet inget annat vi kan göra och detta är rätt tröttsamt nu! Imorgon är det dags för praktik igen och jag tror att jag ska få ge min första barnvaccination på morgonen :) Tommy ska gå upp och väga Millie på bvc, hon har ingen inbokad tid men det finns en våg i väntrummet man kan använda. Jag kollade Millies vikt så gott det går på vår våg här hemma häromdagen och hon hade bara gått upp 100 gram på 1 månad så jag violl kolla upp det med en redig våg. Imorgon kväll kommer mina föräldrar hit och ska lägga Millie för jag och Tommy ska gå på bio med våra vänner Ann och Niklas, ska bli mycket trevligt. I eftermiddags var jag på mitt favvopass på friskis, medelstyrka med en tjej som heter Åse. Jag gillar verkligen det passet men Åse är gravid och ska bara leda det en gång till :( synd! Får hoppas det kommer en bra ersättare. När jag var och tränade var Millie och Tommy och hälsade på Millies kusin Jonatan.


Mmmm




Kusinerna




Middagsvila




Kommentarer
Postat av: Jill

Jäklar vad du har kommit igång med träningen. Kul att se. =)

Ha en bra vecka!

Kram

2009-09-21 @ 08:01:39
URL: http://www.lalunarosa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0