Trevlig kväll

Igår på dagen var det mest pyssel här hemma, jag skickade ut Tommy och Millie på en promenad så att jag kunde få städa lite i fred :) På kvällen kom Jocke, Josefin och Tuva och Nilkas, Ann och Love hit på lite käk. Det blev en trevlig kväll med snack, mat och lek i Millies nya rum. Jag han inte ta några bilder där inne igår mer än lekbilderna nedan, ska se om det hinns med idag. Millie sov i sitt rum i natt också, vaknade vid fyra men det var lätt att söva om henne så hon kom inte in till oss förrän vid morgon vällnigen vid 06 tiden :) och det är väl så jag har tänkt mig att det ska vara!
Idag är det babysim igen och det är meningen att Millie ska släppas i från kanten med långärmad body, byxor och blöja och kunna simma upp till ytan själv! Jag är förtfarande lite osäker på om jag vill genomföra detta, vi får se när vi kommer dit. Det är förövrigt sista simmet idag.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0