Klargörande

Tänkte bara klargöra några saker:

Vikten: Det är inte bara gravkilon jag håller på att gå ner nu. Jag gick upp 16,5 kg när jag väntade Millie och tappade 14,9 utan att göra något speciellt mer än att amma :) Alltså är 1,6 kg av de 5,6 kg jag gått ner gravkilon, de andra är bara sånt som jag fläskat på mig innan jag blev gravid.

Sjukgymnasten: Jag går på sjukgymnastik ca 1 gång i veckan pga att jag har överrörligt bäcken och inte tillräckligt med muskler för att hålla det på plats. Denna brist på muskler gör att vänster sida av bäckenet är lite framåtlutat och detta gör ont som tusan periodvis. Jag har magövningar jag gör hemma varje dag men vill ju gärna försöka träna lite mer. Nu har jag inte tränat på ca 2 veckor för att jag dumt nog överanstrände mig veckan innan så jag har haft ooooont!

Barn: Jag vill givetvis ha fler barn! Jag sa att jag inte ville det häromnatten bara för att jag var förblindad av den stora tröttheten som jag är övertygad om att man bara kan uppleva som nygravid eller småbarnsförälder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0