I natt

Ja, jag måste säga att jag tycker natten gick relativt bra med tanke på att det var första natten för Millie i eget rum. Efter att jag skrivit igår kväll hördes hon inte till förrän 02.40. Då försökte både jag och Tommy söva om henne där inne men det ville sig inte riktigt så hon fick komma in till oss efter ca 40-50 minuter. Men, hon sov i allla fall halva natten därinne. Jag ska se om jag kan ta mig för att ta lite kort på hennes rum idag. Det är i princip färdigt därinne, jag vet bara inte riktigt vad jag ska göra med fönstren....jag är inget big fan av gardiner och har inga i resten av lägenheten, men det kanske behövs där inne? Och vad ska jag sätt i förnsterkarmarna? De är ju så breda och kan inte lämnas tomma. Kom gärna med förslag sen när bilderna är uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0