Hurra hurra

Idag är det Millies 7 månaders dag. Herregud, vad hände?? Nu vill jag stoppa tiden en stund. Jag blir alltid lite ledsen när Millie fyller månad, det går ju så fort och snart är bebistiden förbi, det gäller verkligen att njuta nu!
Idag var vi nere på Stumholmen en stund, gungade, åkte kana och busade i gräset. Tommy har även gjort Millies handavtryck idag, vi gjorde fotavtryck på 6 månaders dagen så vi tyckte det  passade bra att göra händerna idag. Nu har Tommy precis gått bort till en kompis, Millie sover, jag ska hänga tvätt och sen kolla tv i sängen tänkte jag. Imorgon kommer Josefin, Tuva, Ann och Love hit på lunch, ska bli trevligt!


Weiii




Pappa tycker nog det är roligare än Millie ;)




Mys i solen




Pappa gjorde fin frisyr idag :)


Kommentarer
Postat av: Moster

Haha har hon avancerat till tre tofsar nu sötnosen...

2009-05-22 @ 17:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0