Full rulle

Ja, det har varit fullt upp några dagar nu. Vi har ju som sagt tidigare börjat göra iordning i det som ska bli MIllies rum så det har tagit sin tid i helgen. Det är helt färdigmålat och lite saker har kommit på plats. Förhoppningen är att jag ska åka till Ikea på fredag med Lotta och handla det sista som vi behöver. När hennes säng ska flytta in hit (datorn står här inne) är en annan fråga :) Jag vill gärna ha henne i sin säng bredvid vår lite till, hon äter förvisso inte på natten längre men det känns tryggt att ha henne bredvid sig! Vi får se, jag tror faktiskt att hon kommer att sova bättre här inne. Ja vad gjorde vi mer i helgen, vi grillade på dagen i fredags och i lördags var vi i Wämöparken. Igår höll vi på och plockade lite här hemma. Tommy har varit ledig i 3 dagar nu så därför har det varit mycket familjetid.

Idag har jag för första gången lagat egen mat och fruktpuré till Millie. Frukten gillade hon, maten ska jag testa imorgon.
I eftermiddags var Sullan här på en fika och nu är det hemmakväll med en sött sussande Millie, Tommy jobbar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

e de hunden från johan på bilden? jämnstora nästan ju :P

2009-05-04 @ 21:29:58
Postat av: millie

vill du bli veckans blogg och bli länkad hela veckan på min blogg?



kolla in min blogg för mer information :)

2009-05-04 @ 21:32:24
URL: http://sweettastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0