Det blev av!

Millie blev idag ikastad från kanten med full mundering som jag skrev i förra inlägget! Hon var så duktig och simmade upp till ytan själv. Första gången gick det fort som attans upp men andra gången (ja, hon åkte i 2 gånger) tog det längre tid för då var ju kläderna redan blöta och blöjan full med vatten. Hon var då ända nere vid botten och vände! Min duktiga tjej.
Efter badet köpe vi macka på Subway och gick hem hit jag, Millie, Josefin och Tuva. Nu har jag precis varit ute på promenad och ska nu äta middag. Ikväll kommer Linda hit för lite skitsnack, tv och kanske ett glas vin!


Precis uppkommen från ikast nr 2




Josefin och Tuva




Regn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0