Uhhh

Ingen bättring idag tyvärr, och någon tidig kväll igår blev det inte för Millie ville inte sova och Tommy åkte på magsjuka så jag fick snällt vara vaken med stumpan :) Tommy är bättre idag men fortfarande trött givetvis. 

Jag släpade mig i alla fall iväg till babysimmet imorse förkylningen till trots, vi skulle ju ta undervattensbilder idag. 3 bilder togs och de får jag på cd nästa vecka så de lägger jag upp då. Det är en bild på mig och Millie ihop under vattnet och två på Millie själv där jag INTE håller i henne :) Det var nervöst att släppa henne själv under vattnet men cool som hon är så gick det jättebra! Inte ens ett litet skrik, det är min lilla firre det!

Carmen, Sullan och Zandra: Millie tackar för gratulationerna och meddelar att hon vunnit en radiostyrd bil som kan köra på både under och ovansidan :)

Millie är förövrigt den enda som är pigg och glad idag som synes nedan :)




Kommentarer
Postat av: Mariana

Men herre guuuud, vilka ögon! Vad stor hon har blivit =) krya på dig!

2009-03-13 @ 09:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0