Uppdatering

Ja, jag får väl skriva lite också, har ju mest varit bilder nu...jag tycker ju visserligen det är roligast med bilder men en rad eller två kan jag nog få till :)

Igår var Sullan här och käkade lunch, blev kycklingsallad som jag gjorde, mums. Kul att träffa henne som vanligt, hon bjöd mig på fest den 18/4. Jag får se om jag kan gå då, Ann, Josefin och jag har nämligen bestämt att vi ska gå ut den 25/4. Vet inte om jag vill vara iväg två lördagar i rad. Jag måste ju också tillägga att när jag säger att vi ska gå ut så menar jag verkligen gå ut! Inte bara ut och käka utan ut på krogen, det blir första gången sen Millie kom, kan undra hur det ska gå :) Känns dock skönt att det är första utekvällen för oss alla tre sen vi blev mammor :)  Jag ska i alla fall öva lite nästa helg då jag ska på Lindas födelsedagsfest, tror inte jag går ut då men dit och hänga en stund ska jag.

Ikväll kommer Ann, Niklas och Love hit, vi ska käka thai och titta på Robinson, ska bli trevligt! Vi skulle egentligen träffats allihop hemma hos Jocke och Josefin ikväll men Jocke skulle iväg med jobbet så det får bli en annan helg.

Kan också berätta att Millie nu kommit på att man kan sutta på tårna :) det är fantastiskt gulligt när hon gör det, ska försöka få med det på kort!

Jaa, vad mer. Jooo, jag kan väl tala om att jag för tre veckor sedan gick med i Aftonbladets viktklubb.se. Jag har ingen ambition att bli någon smal sak, men jag vill gärna bli av med det värsta fläsket :) Jag väger mig på lördagsmorgonen och lördagen är också min fridag, imorse visade vågen -3,2 kg sen start för tre veckor sedan. Känns bra, hoppas det går lika bra framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0