Sjukgymnasten

Nu har jag äntligen fått en tid till sjukgymnasten. Hoppas han kan hjälpa mig med min nedbrutna kropp :) Jag satte upp mig i kö för 3 månader sedan så det var på tiden. Ska vara där kl 14 idag så då kommer min syster hit och ska passa Millie. Efter det ska jag och Millie till Jessica och Micke, har inte varit där sedan Millie föddes, ska bli trevligt, återkommer med bilder sedan.

Imorgon ska jag ut och käka med Linda, Rebecka och kanske Lotta. Vet inte vart men antingen Thaien eller Nivå. Denna gången ska jag vänta med att gå till Millie har ammat sista kvällsmålet, det brukar bli runt sju halv åtta så det passar ju bra. Skönt att inte ha någon tidsbegränsning. I natt sov hon helt fantastiskt bra, somnade strax efter åtta, åt vid fyra och vaknade sedan för dagen halv åtta. Jag kände mig nästan pigg då :) för första gången sen i somras någongång :)
Nu blev det mycket text och inga bilder, sådana bloggar som jag själv tycker är rätt trista:) men jag ska försöka slänga in lite bilder senare!

Ikväll börjar Cityakuten...INTE MISSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0