Shopping shopping

Det blev en mycket trevlig kväll igår. Millie åt precis som hon skulle som en snäll flicka så jag kom iväg i tid :) Jag mötte upp Ann och Josefin på stan eftersom det var kvällsöppet igår, vi shoppade en sväng och sen blev det käk på O`Learys. Jag var hemma runt 23. Det är så härligt att bara sitta och snacka med goda vänner, vi skrattade mycket och jag tror till och med en liten tår eller två fälldes :)
Idag var jag hos sjukgymnasten klockan 08, uuuh, inga sådana tider igen. Millie lämnade jag ut till hennes mormor och morfar innan. Jag käkade frukost där och sen blev det stan med Ann och Josefin igen :) Lunch intog vi på Tommys jobb.


Ann och Josefin



Vårmössa till Millie



Klänning med tights



Pyjamaser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0