Lördag med fika och hämtmat

Mår bättre idag så jag och Millie har varit på stan och fikat med Charlotta. Hon och hennes Ola har precis varit i Egypten och jag är inte alls avundsjuk! Sitter hellre här hemma i dimman och glor :)
Ikväll är Tommy ledig, det blir hämtmat och en öl eller två, förmodligen en liten glutt på melodifestivalen. Jag är inte jätteintresserad men vi får väl kolla vem som vinner i alla fall.

Imorgon hoppas jag att Tommy kan ge sig iväg med Millie ett par timmar så att jag kan få vila lite, är väldigt trött efter denna förkylningen. Vi får se hur det blir.
Nu ska jag försöka få lilla damen att sova, hon verkar inte så intresserad av det, men det är jag.

En glad och söt Charlotta




Kommentarer
Postat av: eke

inga kort på den snygga servitören??

2009-03-14 @ 19:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0