Idag hände det

Millie vände sig från rygg till mage! Eftersom hon helst inte vill vara på golvet alls numera så hade jag ju börjat tvivla på att det skulle hända, men när vi var hos Karin idag kom hon äntligen runt...såg ut som om rumpan var lite tung :)
Vi har alltså varit hos Karin och fikat och promenerat idag. Mycket trevligt och Millie fick en försenad doppresent. Hade sagt att hon inte alls behövde köpa något för hon kunde inte komma på dopet, men hon lydde mig inte :)
Var ute och käkade igår, det var väldigt trevligt när vi väl kom iväg. Millie vägrade givetvis äta och bara gallskrek i ca en timme, fick tillslut i henne lite grann så vi kunde gå. Jag åt Nivåburgare och drack 2 små öl, det susade till bra i kupan, kanske inte så konstigt med tanke på att jag praktiskt taget är nykterist numera :)

Millie och Karin, jag vet att hårbandet inte är speciellt matchande men jag hade inget annat att tillgå, luggen är i hennes ögon hela tiden



Doppresent från Karin, en liten toffla i halsband






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0