Helgen

Igår lördag var jag först och fikade med Karin och hennes stora flicka Emma på Waynes. Eftersom det var min fridag så åt jag en bit morotskaka, det var mycket mumsigt :) Efter det gick jag en runda på stan och fixade, blev givetvis ett litet plagg till Millie som synes nedan, lite större storlek att ha framåt sommaren. Millies farmor var här uppe en runda innan vi gav oss iväg och lämnade en försenad doppresent som hon gjort, den jättefina doptavlan som också finns nedan. Inget dåligt jobb det där! Efter träffen med Karin åkte jag och Millie ut till Saltö dit även min syster kom sen. Hon gick en runda med Millie och jag sov en timme, fantastiskt skönt, jag somnade platt på rygg och vaknade i exakt samma position :) På kvällen var jag faktiskt på fest hos Linda som fyllt år i veckan, det var skönt att komma iväg lite igen. Jag var hemma vid halv tolv ungefär, alldeles lagom :)
Idag har jag haft världens bästa sambo. Han gick upp med Millie i morse och lät mig ligga kvar, när jag väl kom upp höll han på att städa hela lägenheten och Millie satt snällt och tittade på. Jag blev hänvisad ut till köket där jag åt frukost och behövde inte hjälpa till ens lite :) När städet var klart gick vi en promenad i solen alla tre, härligt väder idag! Detta sammanfattar en väldigt perfekt helg :)


 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint det blev med schackrutiga byxorna och gula tröjan!

2009-03-31 @ 17:18:53
Postat av: Moster

Ovanståendet var från mig :)

2009-03-31 @ 17:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0