God morgon

Blev inget inlägg igår för jag hade faktiskt inte tid. Var och lämnade Millie hos mina föräldrar på förmiddagen, sen var jag på stan med Ann och Josefin i ett par timmar. Eftermiddagen gick åt till att fika, busa med Millie och dylikt. På kvällen intogs en mycket god middag (fortfarande hos mina föräldrar) och ett gott glas Rosévin. En mycket bra lördag med andra ord. Vi är fortfarande hos mina föräldrar och jag har inte min kamerasladd emed mig så det blir inga foton nu, men jag återkommer med det senare under dagen.

Idag ska vi till Millies kusin Jonatan igen, hans pappa fyllde 30 i veckan så vi ska dit och äta smörgåstårta. Jag har tänkt hinna med en veckohandling idag också. Får se när vi åker hem, Tommy ligger väl i bakfylledimmor hemma så jag väntar tills han hört av sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0