Genomförkyld

Ja, det är väl detta som legat och lurat några dagar, känner mig genomvissen idag. Inte alls kul att Tommy jobbar det långa passet idag och inte är hemma förrän ca 18.30. Ska göra mitt bästa att försöka underhålla Millie trots frossa och snorig näsa.

Kalaset igår var mycket trevligt, mamma hade beställt exotisk planka från City Hallen och det är ju alltid gott. Millie ville inte gå och lägga sig när vi hade folk här och uppenbarligen inte när de gått heller. Hon var svår att få i sömn igår och efter mycket skrik från henne och vyss från oss så fick hon sova mellan oss och hålla mig i handen. Det är ibland det enda som funkar nattetid. Jag hoppas ju nu att hon kommer att sova igen lite idag så att jag också kan vila lite.

Kel med moster Cissi (ja, jag vet att pyjamasen är lite liten ;) )



Trots kel med mamma med tillhörande hårpill ville hon inte sova alls



PS. Sandra, ja hon älskade gröten! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0