Bvc och Saltö

Idag ska Millie få sina 5 månaders sprutor. Det gillar inte jag :( Jag har stuckit nålar i mängder av bebisar när jag jobbade på Neo, men när det gäller Millie avskyr jag det, jag är nog en riktig hönsmamma :) Efter bvc ska vi till mina föräldrar på Saltö, pappa är ju pensionär (he he) nu och mamma är ledig idag.

Jag hoppades att Millie kanske skulle sova hela natten i natt för igår kväll åt hon en hel portion gröt med katrinplommon samt ammade fullt innan läggdags. Icke då, hon vaknade både 01 och 05. Efter 01 amningen ville hon inte somna om heller så det blev till att lägga henne hos oss :) Lilla snuttan...

Stenkoll på mamma vid datorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0