Babysim och chokladbad

Hann inte skriva något igår. Vet som vanligt inte riktigt vad vi gjorde hela dagen. Var på babysim på förmiddagen som avslutades med det sedvanliga besöket på Subway. Det var bara jag, Millie, Josefin och Tuva igår, Ann och Love är ju i Egypten, jag är inte alls avundsjuk :) Pysslade lite här hemma på eftermiddagen och när Tommy kom hem åkte jag till Maxi en sväng. På Maxi har de helt fantastiska badbomber som ser ut som muffins. Man blir som om man smort in sig med olja över hela kroppen av dem, rekommenderas verkligen om man är torr. Igår köpte jag bland annat en som ser ut som en chokladmuffin och det doftade verkligen som om jag låg i ett chokladbad :) Ljuvligt!

Idag ska jag ut och gå och käka lunch här hemma med Josefin och Anna med barn. Vi skulle egentligen varit på babyrytmiken nu på fm, men Millie vaknade på ett uselt humör idag och vägrade äta så vi skippar det idag.
I helgen är Tommy faktiskt ledig så imorgon ska vi först gå och käka lite brunch och sen ta en runda på stan, kvällen får vi se hur den tillbringas.

Josefin på Subway, mums



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0