Tackar!

Jag tackar Johanna och Diana som jag var ute med igår, det var verkligen en toppenkväll! Jag kom hem till Johanna vid 21 tiden och sen snackade vi och drack vin i flera timmar. Vi kom nog inte ut förrän framåt 01. Vi gick först till Nivå en runda och träffade lite folk, efter det bar det vidare till Statt där vi dansade loss ordentligt. Vi stapplade hem när det stängde vid 03, vissa hade fortfarande skorna på sig och andra inte :) Det finns många anledningar till att jag inte använder högklackat! Idag är jag lite trött och sliten, men jag har fått ligga och dra mig länge nu på förmiddagen och Tommy får ta det tyngsta lasset här hemma idag. Om en stund när Millie sovit färdigt förmiddagsluren ska vi gå till Glassiären, mumma!


Johanna, glad som vanligt




Diana som jag lärde känna igår




Me :)




Denna bilden är till Ann...har jag koll på posen ;)




Fler poser




Statt




Statt ;)




Väldigt lyckad "Nu ska vi ha ett kort på oss ihop" bild




Kommentarer
Postat av: Ann och Love

Posen ditter, good work. Vad kul att det va lyckat men som sagt klackarna jobbar vi på om du så ska ha dom den dag du ligger i graven, ha ha.

2009-06-15 @ 09:21:24
Postat av: Johanna o Noah

Tack själv! =)

Det va verkligen jätte trevligt. Och jag fick verkligen dansa av mig =P

Gott o dricka o gott sällskap o massa dans =D tyvärr fel skoval så jag erkänner väl att jag va EN av dom som gick barfota hem, hihi.

Tack för en rolig kväll!

2009-06-15 @ 09:44:27
URL: http://joandno.blogg.se/
Postat av: Mariana

Hej, tänkte lämna en liten kommentar =) läser din blogg ständigt och jämnt =) Tittade på korten, vad fin du var! Och din lilla sötnos blir bara sötare och sötare =) ta hand om dig så hörs vi!

Kram

2009-06-16 @ 13:58:55
URL: http://www.miss-maja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0