Sol, kalas, bvc och sol igen

Igår var vi först på stranden på Saltö, jag Tommy och Millie. Vi drog oss hemåt framåt eftermiddagen för klockan 16 skulle vi på födelsedagsmiddag hos Tommys mormor, Millies mormormor. Namnet mormormor är uppfunnet av Millies kusin Jonathan som är nästan på dagen 1 år äldre än Millie. Vi fick jättegod mat och Millie fick paket, även att det var Kerstin som fyllde år. Jag har tyvärr inte hunnit ta kort på presenterna idag eftersom jag varit iväg nästan hela dagen, kommer imorgon istället. Idag har vi varit hos Ann och Love i BH 90210, solen strålan fortfarande och det var 28 grader i poolen så idag fick Millie också bada, det var väl sådär tyckte hon :) Innan vi åkte till 90210 var vi på bvc, nu väger Millie hela 8180 g och är 69,5 cm...min stora tjej! Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men på kvällen ska jag träffa Linda och Sullan ( http://sullans.blogg.se )vi ska nog sitta på O`learys uteservering och snacka skit kan jag tänka ;)


Saltösand igår lite före 10, hääärligt!




Här ser man lite av den ena presenten Millie fick, snöret var också kul ;)




Kusin Jonathan




Kusinerna tar ett snack




Pappamys :)




Bus med faster Zandra




Grädde och jordgubbar :)







Glassss :)




Mys i skuggan med Love




Love badar med sin kusin...eftersom hans mamma är en sådan badkruka ;)




Millie var inte helt nöjd :)




Fredsrumpa




Kommentarer
Postat av: Mariana

Jag gillade peace märket =)

2009-06-29 @ 23:28:14
URL: http://www.miss-maja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0