Mors dag

Ja, det var ju mors dag igår. Jag fick frukost och present på sängen, vilken duktig dotter jag har! Jag fick en "Power mom", en liten woodoodocka som ska hjälpa mig igenom allt jobbigt med föräldraskapet, den hänger nu på min nyckelknippa! Tommy och Millie spenderade förmiddagen på Stumholmen och jag städade. Vid 14 gick de hem till Tommys mormor för att fira mors dag där och jag åkte ut till mina föräldrar och solade lite. Hämtade Millie vid 17, Tommy gick till gymmet, sen intog vi en mycket god middag och efterrätt på Saltö. Jag och Millie sov kvar och kom hem för en liten stund sedan. Nu ska hon sova förmiddagslur och sen ska vi till BH 90210 och sola och umgås med våra vänner!





Mamma, pappa, syster och systers kille




Mmm, melon




Millie och morfar








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0