Lövmarknad

Idag är det Lövmarknad i stan. Dagne började givetvis med ösregn, som sig bör denna dagen. Jag var hos sjukgymnasten i morse och fick nya övningar, ska börja använda pilatesboll nu så det har jag beställt en. Vi tog oss upp på marknade när Millie sovit förmiddag och ätit lunch. Det var uppehåll när vi var där, nästan i alla fall, duggade lite lätt emellanåt. Jag ville hitta kläder till Millie till imorgon, jag tittade redan förra året och hoppades i smyg att vi skulle få en flicka :) Nu fann vi det vi skulle ha i alla fall. Jag åt även en Langos, himla onyttigt jag vet, men det hör liksom Lövmarknaden till. Millie fick även en fiiin ballong :) Ikväll ska jag och Millie sova hos hennes mormor och morfar, Tommy jobbar nämligen kvällen och vi vill inte sitta själva ikväll också! Imorgon blir det midsommarfirande på Sturkö tillsammans med släkten, blir visst runt 30 personer.


Millie med sin fina ballong




Snöret och vikten var allra roligast :)




Midsommartjej




Mor och dotter


Kommentarer
Postat av: Moster

Åh så fint det blev! Och ballong har hon fått, då går jag inte och köper en nu då som jag hade tänkt :)

2009-06-18 @ 20:35:35
Postat av: Ann & Love

Tittade också på dom kläderna men fick hejda mig jag har ju en pojk. Hi hi

2009-06-18 @ 20:51:25
Postat av: Anonym

Åh,vilka fina kläder och vilken glad unge ni har!



Ang vikten: Ett minus är ett minus och det är åt rätt håll banne mig. =)

2009-06-18 @ 21:32:07
URL: http://lalunarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0