Kalas och stranden

Igår var det kalas för min mamma. Vi fick god mat och hon fick fina presenter. Tommy jobbade givetvis så jag och Millie sov kvar på Saltö. Idag har jag och Tommy hjälpts åt med det sista i projektet "graderobsrensning samt klädommöblering" så nu är alla kläder där de ska vara! När det var klart begav vi oss till stranden på Saltö och mös alla tre. Ikväll jobbar Tommy och Millie sover efter att det tog 1 timme och 15 minuter att lägga henne. Jag blir tokig när hon håller på så, det är något av det jobbigaste jag vet, mitt tålamod tryter verkligen när hon bråkar med sömnen. Nu ska jag i alla fall hänga lite tvätt och göra mina bollövningar, sen kanske det blir ett bad.



God mat igår, oxfilé, sallad och guacamole




Från vänster: Mamma, moster, "morbror", kusinens sambo, kusinen




Bakom: syster, Från vänster: systers sambo Del, Dels mamma, pappa




Presentöppning




Något glas vin slank väl också ner




Morgonlek på mamma och pappas altan...Här kommer jag!!!




På stranden idag. MIllie äter jordgubbar i sitt nya...hm, nät. Det är ett finmaskigt nät som är till för bebisar så de kan äta saker, ex frukt, utan att riskera att sätta i halsen. Värd pengarna till tusen, Millie älskar den!



Kommentarer
Postat av: Carmen

Wow vilken grej. Sånt fanns inte på Emmis tid ;) Vart köper mn den??? Måste tipsa hanna om en sån till Manfred. Kram

2009-06-28 @ 11:39:05
URL: http://www.mobilblogg.nu/carmen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0