Aj aj aj

Jag skrev ju igår att jag varit på ett skivstångspass i måndags. Igår gick det väl an, jag stapplade mig fram rätt bra, idag är det katastrof. Mina ben är som trädstammar och gör ont så in i baljan!
Det blev en sväng till simhallen med Millie igår, vi var själva i hela simhallen :) Jag konstaterade att vi måste dit oftare för Millie var väldigt skeptisk igår. Verkar som om hon legat av sig sen babysimmet slutade, kan ju försöka gå i alla fall varannan vecka.
Framåt kvällningen var det dags att fira mitt kusinbarns student, det var trevligt och han var på ett mycket gott humör ;) Jag och Millie stannade inte jättelänge eftersom det är läggdags för henne vid 19-19.30 tiden, då är hon helt slut!
Idag är det föräldragruppsfika hos Anna.


Kusinbarnet Anton




Antons pappa Mats (min kusin) höll tal







Millie var glad





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0